Het gaat beginnen.... - Reisverslag uit Boskamp, Nederland van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen.... - Reisverslag uit Boskamp, Nederland van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen....

Blijf op de hoogte en volg Mart

06 September 2014 | Nederland, Boskamp

Na onze fantastische trip naar Nieuw Zeeland in 2010 gaan we dit jaar (ook weer met Hans en Marijke) naar Afrika.
We reizen 22 dagen door Namibië, Botswana en Zimbabwe.

Zaterdag 30 augustus in den Bosch kennis gemaakt met de reisleider Theo en 12 van onze mede reizigers.
Uitleg gehad wat we kunnen verwachten en diverse reistips gekregen.
Tevens kregen wij onze reispapieren. 20 september vliegen we met de KLM naar Johannesburg en de dag daarna door naar Windhoek, waar de eigenlijke trip kan beginnen.
De verhalen van Theo en de getoonde foto's beloven veel moois en goeds, dat we bijna niet kunnen wachten op het vertrek.

Afgelopen week de laatste prikken gehaald en de reis qua malariapillen doorgenomen. Hier ontstond wat verwarring, maar uiteindelijk toch besloten van het veiligste scenario uit te gaan en beginnen te slikken vanaf dag 7.

• 06 September 2014 - 12:44

HJvdHB:

Geweldig, kan ik je koffersdragen?

• 25 September 2014 - 19:47

Daphne:

Tijdreizigers! In 20110 naar New Sealand: knap hoor! ;-)