Afrika - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Afrika

Door: mmv

Blijf op de hoogte en volg Mart

21 September 2014 | Namibië, Windhoek

21/9: De volgende ochtend om 09.00 uur weer naar het vliegveld om in te checken voor de vlucht naar Windhoek.
Helaas was de organisatie vergeten mij aan te melden op de vlucht van Johannesburg naar Windhoek en vliegtuig was overboekt. Na wat telefoontjes kon ik toch mee.
Ze hebben iemand ge-upgrade en kon ik mee ver verwijdert van de medereizigers. Maar ja, de vlucht duurde maar 2 uur en ik kon gelukkig mee.

In Windhoek waren gelukkig alle koffers gearriveerd en stond de gids/chauffeur Jean al op ons te wachten met zijn bus. Zij, Jean en de bus, zullen de gehele reis bij ons zijn. Voordat we naar ons hotel gingen kregen we een rondrit door Windhoek met uitleg over de recente geschiedenis van het land en zijn inwoners. Toen naar hotel en eten en slapen

• 25 September 2014 - 19:49

Daphne:

Waarom kreeg jij niet de upgrade???