Swakopmund-Walvisbaai - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Swakopmund-Walvisbaai - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Swakopmund-Walvisbaai

Door: mmv

Blijf op de hoogte en volg Mart

25 September 2014 | Namibië, Swakopmund

24/9: Vandaag gereden naar Swakopmund aan de Atlantische kust en morgen gaan we dan de zee op. Wekker 06.00 uur. Een lange rit door een troosteloze woestijn waarbij in het begin van de rit de heuvels en bergen nog voor wat afleiding zorgden. Onderweg weer gestopt bij Sollitair (laatste plaspauze!), Appeltaart in geslagen voor bij de koffie.

Diner in een restaurant op de pier. Hans en Marijke gaven een rondje vanwege hun 40 jarige trouwdag van enkele dagen geleden en het werd zeer gezellig.

25/9: 06.45 uur aan het ontbijt en 07.30 uur op weg naar Walvisbaai. Gewandeld langs de Flamingo’s. Daarna naar de haven en ingescheept op een boot op weg naar de robben en pelikanen.
De robben kennen het trucje en komen zelfs aan boord.
Door de kapitein en zijn bemanning werden we flink verwend met koffie, champagne, hapjes etc. Leuke deining dus het toilet in het vooronder was redelijk instabiel.
Begin van de middag terug in het hotel. Janny en nog een paar mensen uit de groep zijn onder leiding van een plaatselijke gids een Township aan het bezoeken en heb ik nu de tijd om dit verhaal te maken en te plaatsen.

• 25 September 2014 - 16:43

Truus En Harry Van Essen:

Indrukwekkend allemaal. Wel een beetje lullig dat ze jou nou net niet hadden geboekt voor de vlucht......
    We zien de volgende reisverslagen graag tegemoet.
    Hier alles goed, het heeft eindelijk wat geregend.
    Hoe is het met Janny haar gezondheid?

• 25 September 2014 - 18:21

Tjeerd Hofstra :

Leuk hoor om de verhalen te lezen en de plaatjes te zien! Al net zo enthousiast als ik?

• 25 September 2014 - 20:00

Daphne:

Afzien! Hahaha

• 25 September 2014 - 22:23

Femke:

Echt super leuk zeg! En in korte tijd al zoveel gezien en beleefd!

• 26 September 2014 - 10:42

Atie:

Ik heb er maar één woord voor: JALOERS!!! Geniet er allemaal van en Hans en Marijke nog gefeliciteerd met jullie 40-jarig huwelijk! Wij zijn vandaag 34 jaar getrouwd, dus wie weet waar wij zitten over 6 jaar ;-)

• 27 September 2014 - 22:45

Sandra:

Leuk om te lezen (en te zien) dat jullie zo genieten! Groetjes vanuit de Boskamp