Victoria Falls en einde van de reis - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Victoria Falls en einde van de reis - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Victoria Falls en einde van de reis

Door: mmv

Blijf op de hoogte en volg Mart

09 Oktober 2014 | Zimbabwe, Victoria Falls

Vandaag de beroemde waterval bekeken. Gelukkig is er nu weinig water, zodat je een prima zicht hebt op de waterval. 3 km langs gelopen en op 16 punten heb je een uitstekend uitzicht op al dat vallende water. Ook nog de brug tussen Zimbabwe en Zambia opgelopen en we bevonden ons daarbij in niemandsland. Was wel afzien, want de temperatuur was inmiddels gestegen naar 38 graden.
Na de lunch zijn wij met Hans en Marijke in een taxi rondgereden en hebben een Townships buiten VicFalls bekeken. Ontvangen door het stamhoofd en medicijnman. Zeer interessant. Onderweg als een moderne sint en piet, snoep uitgedeeld aan kindren, die net van school kwamen ( > meer dan 7km lopen !!

Vanavond het slotdiner en morgen dan eerst vliegen naar Johannesburg en daarna door naar Schiphol. Daar we nog wat uren op Joburg moeten wachten zal ik dan foto's laden die we vandaag gemaakt hebben.
Ook een filmpje waarvan ik hoop dat dat lukt. (helaas dus niet).