Reisvoorbereidingen - Reisverslag uit Boskamp, Nederland van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Reisvoorbereidingen - Reisverslag uit Boskamp, Nederland van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Reisvoorbereidingen

Door: mmv

Blijf op de hoogte en volg Mart

31 Juli 2016 | Nederland, Boskamp

Het was weer eens tijd om gezamenlijk met Hans en Marijke een reis te maken. Na bezoek aan diverse beurzen viel de keuze op een camperreis door West Amerika of een rondreis door Indonesië. De dames hebben voor Indonesië besloten dus moet het wilde westen nog even op ons wachten.
Onze plannen deden het hart van Oetze harder kloppen. Hij was daar geboren en heeft er de eerste 5 jaar van zijn leven doorgebracht. Hij zou graag nog eens terug gaan en had dus wel zin om mee te gaan. Atie ging toch stoppen met werken, dus ze hadden ook de tijd. Of wij het een bezwaar vonden als zij mee gingen. Uiteraard hadden we dat niet en vonden het juist reuze gezellig. Dus dit jaar gaan we met zijn zessen op pad (plus 3 anderen en een reisleidster).
Zaterdag 6 augustus vertrekken we van Schiphol. De schipholtaxi is besteld en nu wordt alles klaargelegd wat mee moet. Met dank aan de reisleidster die ons diverse goede suggesties aan de hand heeft gedaan.

Hopelijk zijn de WiFi verbindingen goed en hebben we de tijd om regelmatig een verslagje van onze avonturen te maken en dus wellicht tot schrijfs.

• 01 Augustus 2016 - 10:06

Daphne:

Goede reis! En misschien komen we nog wel uitzwaaien op Schiphol (of zwaaien we als jullie over ons heen vliegen).

• 03 Augustus 2016 - 12:13

Hans:

Mart,Janny,Hans,Marijke,Oetze en Atie,
    Hele goede reis gewenst en geniet van dit bijzondere land. Haar schoonheid en de verschillen.
    Hans en Gerry

• 03 Augustus 2016 - 17:29

Jan :

heel veel plezier en een hele mooie reis