Himba en Etosha - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu Himba en Etosha - Reisverslag uit Namutoni, Namibië van Mart Meerdink Veldboom - WaarBenJij.nu

Himba en Etosha

Door: mmv

Blijf op de hoogte en volg Mart

28 September 2014 | Namibië, Namutoni

Even een klein berichtje. We hebben niet altijd internet bereik en ook de tijd om wat te schrijven ontbreekt vaak.
Meestal gaat de wekker zo rond 05.30 en vertrekt de bus om 07.00 uur.
We komen dan aan op de volgende Lodge tegen 17.00 uur. Snel douchen en om 19.30 uur weer aan tafel. 21.00 uur naar bed, want de wekker gaat weer snel.

De afgelopen dagen waren zeer indrukwekkend. Herero's, Himba's en rondritten door het Etosha park. Veel dieren gezien en van de Big Five missen nog de Buffel (komt binnenkort) en het Luipaard.
Hierbij wat foto's, zodat jullie een indruk krijgen. Morgen een Lodge zonder Internet en stroom (generator) maar hopelijk later toch weer meer kans om wat te schrijven.

• 28 September 2014 - 22:54

Menno :

Wow! Die leeuw lijkt wel heel dichtbij...
    We lezen verhalen en zijn toch wel jaloers...
    Geniet ervan.

Trotse zoon.

• 29 September 2014 - 11:12

Femke:

Practhig! haha, ja dat vroege opstaan.. Bij thuiskomst weer lekker bijslapen. Mis nog wel even de foto waar jullie samen op staan.. :-) Zo te zien de camera's al wel goed onder de knie!

• 29 September 2014 - 17:25

Joke/rein:

Prachtige foto's lijkt een fantastische reis beter dan jullie laatste caravantour door Spanje.Vroegop hoort erbij op zo'n reis ,maar wij draaien ons om 06.30 nog graag even om.Wij waren afgelopen week naar Dresden en Weimar .Interessant maar knap vermoeiend.Veel loopwerk.Nog veel pleizier .We blijven jullie volgen.groeten,Joke en Rein

• 01 Oktober 2014 - 19:00

Hans En Marijke:

Mart kunje mij ook even toevoegen aan de lijst dan zie ik je zo bij de borrel mvg Hans